Be mig så stannar jag kvar - Konsert och SHLR

Igår var det dags för en av mina julklpappar att gå av stapeln, nämligen en konsert med Nordman i i Hässleholm. Helt fantastiskt kväll med musik som så länge betydigt så mycket för mig, va rätt häftigt!
Innan spelningen käkade vi på ett asiatiskt ställe med de största portionerna mat jag sett.. Hade lätt räckt med en halv för att gå därifrån nöjd. Men gott vare ♦
 
Idag torsdag har jag spenderat förmiddagen på Practikum med en S-HLR utbildning. Det innebär en utbildning som är inriktad mot personal inom sjukvården. En av de bättre HLR utbildningarna jag har varit med på så det var trevligt. Avslutades med en hel del praktisk träning med olika senarie som skulle kunna uppstå. Mycket givande och det kändes att vi blev bättre på att hantera fallen för varje gång. Jag går ju igång på all form av akutsjukvårdsträning så en bra förmiddag med andra ord ♦
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback