2018-03-12

 
 
 
Måndag och en ny vecka påbörjad. Har varit inne i skolan och tagit igen ett seminarie som jag missade när vi var i Österrik och åkte skidor för någon vecka sedan.
Känns fortfarande som jag behöver träna så mycket på att redovisa saker och presentera..
Det låser sig helt ibland och ord kommer inte ut i rätt ordning och jag upprepar mig massor.
Och så blir jag osäker..
Men det gick väl okej idag.
Hoppas redovisningen på onsdag kan flyta på bättre, men då presenterar vi i grupp iaf.
 
Vi har påbörjat det näst sista veckan i skolan innan en 7 veckor lång VFU-period.
Jag ska vara på sjukhuset i Helsingborg på en infektionsavdelning och det ska bli så skoj. Ser verkligen fram emot att få komma ut, träffa patienter och göra saker praktiskt. Även om jag tycker om att plugga, vara på föreläsningar och skriva arbeten är det ju faktiskt hos patienterna jag vill vara.
 
Denna måndagskväll ska spenderas med att förbereda onsdagens redovisning och med att träna.
Känner mig rätt energilös för tillfället så blir nog inte så mycket mer än det gjort tyvärr. Längtar verkligen efter  lite vår och sol nu så man kan piggna upp igen efter hösten och vintern.
Denna vintern har ändå varit lättare än tidigare. Har kännt mig piggare och varit mer aktiv än vanligtsvis så det har varit bra. Men är verkligen så trött på vädret nu. Ge mig sol och värme tack!♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback