2017-05-03

Märker att jag inte har bloggat sen sista mars, fyskäms här asså.. När jag skrev sist var det dagen innan förra tentan, som jag förövrigt blev godkänd på, och var frisk och kry. Ungefär halva april spenderades sängliggandes och en dag på akuten, sådär skoj. Men någon gång ska man ju testa det. Har haft en lång återhämntningstid sen jag var sjuk och det är först nu jag börjar känna mig helt hundra bra igen.
 
Just nu är tentapluggandet i full gång igen då nästa anatomitenta ligger nästa fredag, örgh. Men ska försöka väcka liv i bloggen igen då allt lockar mer än att plugga atm.
 
Slänger in lite bilder från månaden som gått, inte för att det har hänt så mycket egentligen (:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback