DagenInnanTentan..

Imorgon gäller det.. Borde nog egentligen pluggat lite mer både igår och idag än vad jag faktiskt har gjort. Men får hoppas att alla timmar jag la ner förra veckan va värda sin tid. Ska skumma igenom det en gång till sen, men känner att skulle man inte kunna det kvällen innan lär man sig inte det kvällen innan. Är lite orolig för att jag kommer sitta där imorgon och känna att jag pluggat på helt fel saker och prioriterat helt knasigt i mitt pluggande. Men det återstår att se.

varf förövrigt uppe tidigt imorse för att köra den tidiga morgon-woden. Sjukt skoj och precis rätt sätt att börja dagen på. Sen att jag fick ta en paus på dagen under tidig eftermiddag för sjukaste huvudvärken behöver vi inte prata om.. det är inte så viktigt.. eh. Sov gott en stund på soffan i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback