Vecka 1 - 2017

Jag har tänkt att iår göra en veckosammanfattning i slutet av varje vecka dels för att själv lite minnas vad jag har haft för mig och för att faktiskt bli bättre på att ta mer vardagsbilder. Första veckan och jag ger mig själv underkänt redan nu. Här kommer i princip bara mobilbilder från veckan som gått. Bakläxa till kommande veckan.
 
 
Jag har äntligen kommit igång med träningen igen. 3 pass gjorda denna veckan. Yey på det. 
 
 
Mina nya brillor var redo att hämta ut. Att äntligen kunna se bra med glasögon är ju guldvärt, Sen att jag tycker de är dösnygga också är ju ett fett pluss i kanten. 
 
 
Det blev en tur till Sandras med päronen i början av veckan när orken till att laga mat var låg hos alla. Men lite fondue har man inte tackat nej till. Nya ägare sen sist vi var det men maten var fortfarande av najs kvalite. 
 
Årets föra fotografering blev en riktigt kall sådan. -10 stod termonetern på.. men som tur bjöd vädergudarna på lite sol i alla fall så blev en härlig ton i bilderna. Riktigt roligt att inviga fotoåret såhär :)
 
När jag slog upp ögonen i lördags var det ett vitt landskap som mötte min syn. Äntligen lite snö att ljusa och pigga upp med. 
 
 
 
I lördags öppnades även dörarna för Crossfit fabrikens nya box i Lomma så jag tog bussen i snön för att vara med på invignings-woden och titta på uppvisningstävlingen som skulle gå av staplen. Riktigt najs lokaler och kommer nog bli en hel del pass där i år också. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback