50kg

Första veckan på utbildningen är nu avklarad och än så länge så känns det sjukt bra. Verkar vara vettiga kursare och allt verkar än så länge fungera smidigt på Lunds universitet. Är verkligen löjligt taggad på att böra lära mig saker haha.. 
 
Har även fått till en del bra träning denna veckan. Tror jag kom upp i 5 pass med det jag körde imorse, göttmos. Känner verkligen hur mycket piggare kropp och knopp är. Har käkat bra och tränat en del denna veckan och det är lite sjukt hur stor skillnad man känner efter redan en vecka. 
 
Satte ett PR igår på jerk, 50kg for upp lite svajigt men inte allt för tungt. Så det var riktigt gött! Video på detta ses nedan, reppade innan denna flera på 45 så en ökning till borde inte vara allt för långt borta, yey :)
 
Nu ska jag chillidilla lite innan jag ska iväg och jobba på badet, äntligen drar det igång en ny termin efter att badhuset renoverades i nästan ett halvår förra terminen. Så ska bli spännande hur många som är kvar och har hittat tillbaka :)
 
 
 

Ett halvfullt PR är också ett PR. 50 kg satt relativt lätt 👌💪så gött att segheten i kroppen äntligen börjar släppa. #crossfit #wod #crossfitter #crossfitfabriken #minresaräknas #icaniwill #jagharviljan #girlsthatlift #fucklagom #aldrigvila #findyourselfse

Ett filmklipp publicerat av Rebecca Bendren (@beexen) Jan 20, 2017 kl. 10:43 PST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback