31 Januari

 
Stel som ett kylskåp är något jag alltid har gått med en titel som.. Något jag är halvbra att arbeta med tyvärr, ska bli bättre. Men när jag började med crossfit kom jag knappt ner något alls i en OHS (over head squat) men nu kan jag faktiskt gå ner i 90 grader (vet att det inte är hela vägen ner på bilden!!). Märker dock att ett problem är att jag faller fram med överkroppen.. Axlarna har iaf blett mycket rörligare och märker stor skillnad i alla rörelser som det är viktigt, alltid varit sjukt stel i dessa.
 
Men nog om min rörlighet nu.. Idag hade vi vår första eximinerande uppgift, ett seminarie i etik med en tillhörande rapport. Intressanta ämnen att disskutera, hade dock önskat ännu mer disskusioner. Men är rätt så bombsäker att det kommer mer under utbildningens gång hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback