Feber...

 
Hej och hå vad sjuk jag har blivit, igen.. De senaste tre dagarna har präglats av feber, extrem huvudvärk vid minsta rörelse och nacken är så sten och ond att jag knappt kan röra den. Skoj.. Superskoj.. Fick iaf två friska dagar innan dett möget, härligt.. Men ska inte klagar mer, känner mig aning piggare idag i huvudet iaf, fick sova okej utan allt för mycket feberfrossa. Gårkvällen spenderades med lösgodis och 112 på liv och  död, precis lagom när man knappt orkar lyfta huvudet..
Sitter just nu och skriver lite och försöker ta ikapp lite av det plugg jag inte fick gjort torsdag/fredag. Har en hel del jag vill hinna klart med innna vi åker till Österrike på fredag nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback