2017-08-22

Planeringen och föreberedelserna inför höstterminen är i fullgång. Har fått fem lite kurslitteratur idag som jag har börjat bläddra i. Är kanske lite orimligt taggad på komma igång med termin två.. Menmen. har även handlat hem en ny kalender och skrivblock av olika slag. Känner mig nu redo att kicka igång och lära mig massa nytt och för att jag ska slippa orimligt mycket stress under terminen så tänker jag att planering är A och O. Hade bra struktur på allt pluggande förra terminen så forstätter på samma sätt. Delmål och planering av tiden känns viktigt. Känner att tiden har en tendens att springa iväg annars så att sätta upp dagsplaneringar och dagsmål underlättar en hel del för att inte hamna allt för långt back i läsandet och lärandet.
 
Har även spenderat en del tid med att redigera helgens bilder men har lite kvar. Planen är att bli klar under veckan, men lite svårt att motivera mig till att sitta inne vid datorn när solen skiner ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback