Fran- Burgare - Shopping

Tisdag. Mammas födelsedag. Började dagen med en tur till Lund för att fixa lite grejer, sen in till Malmö för att träna. Denna veckan i boxen är "girls week" och för er som inte är insatta i crossfitt finns det vissa benchmarks workouts för att helt enkelt kolla hur fit man är. Igår var det Nancy som består av: 5 varv av 400 run och 15 OHS (over head squats) på tid. Kom in på 17 min. Idag var det dags för den fruktade Fran som är: 21 - 15 - 9 reps av Thrusters och Pullupps. Kom in på 06.57 så är nöjd. hade som mål att komma in under 7 så det satt ju rätt bra :) Ska bli spännande att se vilken som dyker upp imorgon.
 
Efter det möte jag upp päronen och syrran för lite käk på TGI, födelsedags lunch för mossan helt enkelt. Sjukt god mat, så dit ska jag definitivt igen!! Efter det blev den en snabbis på staduin för att se om de hade ett par shorts jag trånat efter ett tag. och det hade de. Blev även en tröja. Kan ju inte ha för mycket träningskläder, eller något.. 
 
Nu har vi kommit hem och jag håller på att ladda upp bilderna från helgens bröllop och ska snart baka lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback