2016-09-21

Idag ska jag äntligen träna. har inte varit i boxen på en vecka och det känns inte helt bra, så är faktiskt rikigt taggad på eftermiddagens pass!! Ska bli gött att få ta i ordentligt.  Har inte alls varit på topp de senaste veckorna så hoppas på en ordentlig endorfinkick idag, hade då verkligen behövt det!
 
Förutom det står det inte mycket på dagens schema, ska ta det lite lugnt fram till 14 då jag ska till tåget. Kanske göra något riktit gött till lunch och fixa lite småsaker som ligger och väntar.  
En skoj grej är att jag blev bokad till ett bröllop 2018 imorse, två år innan tyckte någon att de behövde boka mig så det är alltid en liten självförtroende boost! Ska fota ett på lördag så hoppas på riktigt höstigt och härligt väder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback