2016-10-10

Jag har haft en riktigt bra helg med allt från konsert till att inte göra något alls och käka kolakakor i sängen.  Förkylningen har äntligen nästan försvunnit, planerar att träna imorgon yey! Kanske till största glädje för alla runt om mig som tröttnar på mitt tjat om att jag vill träna.. 
 
Idag var det kursstart på den förhoppnignsvis sista kursen jag läser i denna utbildning. Om allt går som jag vill påbörjar jag en ny i Januari. Så behöver kanske inte säga att motivationen till denna kursen inte är den största.. Men hamnade i en bra grupp till grupparbetet så det blir nog finemang! 
 
Just nu sitter jag med en stor kopp te, tända ljus och redigerar bröllopsbilder till ljuder av regnet som faller där ute. En riktigt härlig höstdag med andra ord. Härlig sålänge man håller sig innomhus i alla fall haha! Planen är att bli klar och leverar detta bröllopet idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback