2016-11-18

Då har den där fruktade höstförkylningen även nått till mig.. Typiskt. Så himla typiskt. Fick tacka nej till jobb idag då jag inte vill sprida runt den (och dels för att jag bara hade kunnat jobba till ett). Så surt. Men hoppas på mer nästa vecka.. Hoppas verkligen, hade behövt pengarna!!
 
Idag ska jag försöka vila bort förfylningen under dagen, kanske skriva lite. Jag ska packa lite för vi åker upp till Dalarna ikväll för att stanna där över helgen.  Har inte så mycket annat att skriva nu egentligen, har inte hänt så mycket sedan sist. Har varit en rätt händelselös vecka. har tränat lite, varit hos Martin och hatat att vara förkyld. 
Hoppas på en vecka med lite mer fart i nästa vecka! 
   Är förövrigt dag 12 utan socker idag, var nära på att bara skita i allt igår för jag tyckte så synd om mig själv.. Får se hur det går i helgen då det lär bjudas på fika. Men vi tar en dag i taget :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback