2016-11-15

Tisdag, har hela dagen känt som att det vore onsdag men det är visst tisdag. Idag har jag varit och skrivit papper på en förskola där jag ska timmjobba lite när det behövs. Har även hunnit med ett träningspass i boxen. Riktigt skoj pass och ett som passade mig bra, bara med skivstång. Innan woden körde vi ett komplex där man skulle hitta sin tyngsta etta Clean-Squat-Jerk. Kändes riktigt bra och jag han jobba mig upp till 42.5kg hade nog fixat en liten ökning till om tiden funnits. Skoj att kroppen känns så pigg på att träna som den gör (:
 

Clean-squat-jerk @ 42.5kg relativt lätt. Skoj när kroppen känns pigg 😄💪

Ett filmklipp publicerat av Rebecca Bendren (@beexen) Nov 15, 2016 kl. 7:40 PST

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback