Åttonde December

Sitter här fortfarande i min pyamas. Skriver några menigar på mitt paper varvatt med att jag sitter och uppdaterar antagning.se hemsidan.. Åh kan de inte bara släppa om/var man kommit in nu tycker man.. Är så nervös så det känns som magen ska vända sig ut och in. Har varit rätt lugn ända fram till idag. Nu sitter jag som på nålar med koncentration som en guldfisk. Ahja, tur man nästan är färdig med texten, ska bara skriva lite mer om begreppet kulturarv och en slutsatts. Sen mastodontjobbet med att läsa igenom och fixa alla svenskafel.. Suck.. Men hon släpper inte igenom något som inte är bra rent språkmässigt så bara att gilla läget och göra ett bra jobb..Nä nu ska jag in och kolla antagning.se igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback