Nu jävlar är det dags.. Ingen..

Äntligen har motivationen till att ta hand om min kropp kommit tillbaka igen. Dags att börja käka bra mat med mycket närign. Denna sommaren har varit en ren katastrof för min kropp på många sätt. De två veckorna i Tylösand med utbildningen sabbade min rygg/knän/nacke rätt rejält och tog en ordentlig stöt på självförtroendet också kan jag säga. Känner mig fortfarande långt från hel men känner mig redo att börja jobba på mig själv igen i alla fall. Sa upp mitt kort på Nordic Wellness i veckan för det är dags att gå vidare. Allt där blir bara sämre och sämre och det är dags att sattsa på en form av träning som kan få upp min gnista igen. Så i veckan blir det äntligen dags att ta tag i saken och fixa ett kort på ett av crossfitställena i Malmö. Funderar om jag ska dit efter tentan på måndag och kolla på stället och om allt ser/känns bra så slår jag till. Det är onödigt att bara gå och vänta på att det ska bli en bra tajming, det blir det inte. Det är bara att sätta igång och köra stenhårt. Det är dags. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback