När jag mår skit, vill du ha mig då?

Tjenixen bloggen. Här har det visst varit tyst i veckan. Det har egentligen inte hänt så mycket spännande under veckan förren igår. Har varit ute en del och gått, tränat och varit på några föreläningar. Har inte varit helt på topp alls, men sådana veckor och dagar har man väl ibland. 
Men tillbaka till igår, igår var nämligen en dag jag längtat efter sen typ det blev officiellt att Mimikry skulle komma till Lund. Så jag trottsade lusten att ligga kvar på soffan hela kvällen och åkte in till Lund för att plåta och njuta av lite konsert. Och fy satan vad de gjorde det bra! De är ett av mina favoritband och det var riktigt härligt att stå och få sjunga med i alla favoriterna. Fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback