Ett tappert försök..

En liten tanke hag har haft är att jag ska bli bättre på att ta bilder på mig själv och då snackar vi inte vanliga telefonselfies utan ordentliga bilder. Det jobbiga med det är jag är så jäkla obekväm framför kameran. Men idag kände jag mig så kreativ att jag knappt kunde sitta still så jag var tvungen att göra något för att inte smälla av.  Så slängde på lite smink och gick ut i trädgården med kamera och stativ. Ungefär 90% av bilderna åkte direkt ner i soptunnan. Men antar att det är en vanesak och när man står där själv och försöker posera blir det inte alltid som man tänkt sig hahah. men tänker att det kan vara bra att ibland själv stå framför kameran får att få en liten känsla av det också. Det kan ju bara bli bättre från här om man säger så! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback