Höstigt värre!

Tjoohopp gott folk. Månaden har gått över i september och det märks så tydligt att hösten närmar sig med stormsteg och bitbis redan är här. Löven har börjat falla och vädret börjar bli allmänt höstigt. lite tradigt då jag inte tycker vi har fått någon sommar än.. Men ingen vi kan göra åt det så bara att gilla läget antar jag. 
Vad har hänt sen sist då? Skolan har dragit igång och kursen är igång i full fart. Böckerna börjar komma och det börjar snart bli dags att öppna dem för att inte hamna allt för långt efter i läsandet. Har fått hem två nu och tror resten kommer i eftermiddag/imorgon förmiddag!  
 
Hmm mer då.. Har hunnit dra på mig en höstförkylning så träningen ligger helt på paus just nu. Hoppas lite svagt att kunna dra igång till helgen igen men vi får se. Annars inte så mycket faktiskt, var ute en sväng i skogen igår med Martin och njöt lite av att all värme inte försvunnit än och geocachade lite. 
 
Men nu tackar jag för denna gången och ska ta och gräva mig ner i historietexterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback