En pluggtisdag..

Har haft en ganska produktiv dag faktiskt. Började med att äta frukost samtidigt som jag pluggade lite. Sedan gav jag mig ut på en timmes promenad och njöt av att solen faktiskt sken. Därefter blev det mer pluggande, lite serietittande, några koppars kaffedrickande osv. Har inte fått pluggat allt jag borde än så ska snart ta en omgång till och försöka avverka lite mer sidor. Har även hunnit med en andra promenad för att hämta bilen på verkstaden och ett TRX pass på gymmet. Det kändes sådär, känns som hjärnan ville så mycket mer än vad kroppen orkade. men efter 2 veckors förkylning är det okej antar jag. 
 
Imorgon har jag faktiskt en föreläsing, veckans enda, och efter det ska jag på en intriduktionskurs i crossfit som kommer hålla på under 4 veckor så det ser jag verkligen fram emot. Ska bli så skoj med lite nya utmaningar och tror det kommer passa mig så bra. bara hoppas att kroppen orkar och håller! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback