Underbara höst!

Hittills har denna hösten varit helt fantastik, extremt vällfylld med blandade saker och är så glad att värmen höll sig kvar igenom hela september. Några dagar när jag jobbade i september kunde jag cykla i endast linne mellan vissa vårttagare, helt fantastikt. Men nu har kylan börjat leta sig in lite och jag snurrar in mig i halsdukar och koftor på morgonen. Ska ta och leta fram mina vantar ikväll tänkte jag för fingrarna börjar förfrysa på mornarna nu. Har även kommit fram till att jag har vart extremt dålig på att använda min kamera i år. Har varit lite konserter, festivaler och en och annan fotografering. Men nästan inget fotande alls bara för att det är skoj och för att det är trevligt att ha lite vardagsbilder som inte är tagna med en mobil. Så skärpning på det nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback