LANCER

Har fått upp ögonen lite för svartvita bilder (och inte bara för att rädda allt för mörka konsertbilder).  Här är fyra från ena förbandet igår, Lancer, som förövrigt gjorde en riktigt grym spelning. Ikväll blir det lite mer åt punkhållet, Alonzo och fas 3, på Babel. Så minnerskorten är tomma och börjar ladda upp inför ännu en konsertkväll. Det är mycket denna veckan om man säger så.. En på lördag också och nästa fredag väntar ännu en. Det är najs med ett välfylld November. Tänkte att jag någon gång ska sätta mig och räkna ihop hur många band jag har fotat sen jag började för några år sedan, tänkte att det kanske kunde va lite skoj att veta. Har ju blett en del genom åren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback