Läger

 
Det där med 3 dagars kanotläger vet jag inte riktigt om det är min sak egentligen. Visst det är jättefint där ute och härligt med all natur. Men 3 dagar är lite väl saftigt så jag var minst sagt lättad när jag igår klev innanför dörren och landade i soffan.  Att sedan få ta en lång varm dusch och tvätta bort all skog och sjövatten var verkligen guld värt. Att få sova 8 timmar i en varm go säng  var pricken över i:et som man säger. 
 
Just nu sitter jag iaf och lyssnar på Candlemass som ska beskådas/fotas/recenseras imorgon på babel. Så känner att det var dags att börja lyssna in sig ordentligt så man är redo!  Men tror det kommer bli galet grymt så jag börjar bli taggad! Om en stund ska jag asa iväg med min trötta kropp mot malmö för 2.5h volleyboll, är sådär pigg på det just nu men är nog tyvärr bara att gilla läget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback