Vfu

Det är tisdag idag och det betyder att andra dagen på min VFU är avklarad. Bara 22 kvar haha. Men jag trivs och tycker det är riktigt roligt. Har precis suttit och skrivit ihopa mina mål för denna period och jag tror jag kommer ha 4 riktigt bra veckor där.  Det är även riktigt skönt att inte behöva åka in till Malmö och högskolan ett tag. Även om jag har lite pluggande som behövs göras under denna tiden är det skönt med en paus. 
 
Just nu känner jag mig rätt utmattad och slutkörd. Hur bra det än är så är det slitsamt och min kropp mår inte helt 100 som det är redan. Vaknade utmattad efter 9 timmars sömn imorse och har inte riktig vaknat på hela dagen. Igår eftermiddag/kväll låg jag helt utslagen med ett dunkande huvud och leder som värkte. Har klarat mig någorlunda idag men vet inte om det är för att det är bättre eller för att värktabletterna gör susen. Men det lär vi nog få se snart... :)))

Kommentarer
Angelica säger:

Hej! Undrar över din portfolio, du ville ha bröllopsbilder. Kontakta mig, är giftastagen :)

2015-03-04 | 16:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback