Dragonforce

Fredag och idag har jag haft riktiga fredagskänslor. Började med ett vfumöte som följdes av ett extremt onödigt informationsmöte om valet av andraämne vi ska göra nu snart. Efter det blev det käk och en tur till gymmet för lite discogymmande som avlsutades med tabbataintervaller på löpbandet. Fick till ett riktigt bra pass med mycket energi. Längtar till nästa pass som ligger redan imorgon bitti. Har inte riktigt bestämt om det blir rygg eller ben då, får nog lite se hur mycket folk det är där! :)
 
Kvällen har jag spenderat på babel med att plåta Dynazty och Dragonforce, en riktigt höjdarkväll med andra ord. Arbetar mig igenom bilderna nu samtidigt som jag kollar på svett och etikett. 2 nöjen på samma gång.  Men ska nog snart ge upp det för idag för att sova lite. Imorgon ska det tränas, pluggas, kalasas och förhoppningsvis pussas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback