Aningen bättre, men inte bra.

Lite fler vårbilder från förra våren. Längtar så otroligt mycket tills allt är grönt och fint här nu..
 
Jag mår lite bättre idag i alla fall, vaknade en timme innan mitt alarm så sitter och tar det rätt lugnt. har skrivit ihopa en riktigt planering till lektionen min handledare ska komma på och känner mig förvånadnsvärt lugn inför den. Kan vara att jag inte har hunnit bygga upp någon nervositet pga all sjukhet och även om jag mår bättre idag är det inte bra. Huvudet gör fortfarande ont, ryggen känns helt paj å så även nacken. Sedan har magen haft någon lätt knipande värk hela natten/morgonen också som jag verkligen hoppas ger med sig snart. Kan vara att den klagar på att den fått för lite mat nu under två dagar.. vad vet jag.. Men ska i alla fall snart försöka få i mig lite frulle och sedan ta och göra mig iordning. Solen skiner ute just nu så känner mig rätt pigg men ser tyvärr ut som det är mörkare moln på intåg.. Men nog nu, återkommer kanske ikväll och skriver hur dagen har varit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback