Sommarhelg!

Har haft några riktigt fina dagar med massor av sol, mys, bio, shopping och en hel del förkylning. Halsen är inte helt välmående idag. Men man kunde ha det sämmre. Imorgon är min första dag på sommarjobbet och jag ser faktiskt fram emot att få jobba i sommar istället för att plugga. Sen att pengarna ska sparas till en lite resa eventuellt gör mig bara mer motiverad!
 
Va som sagt på bio igår och såg den nya jurassic world och den var riktigt jäkla bra. Högt över förväntan så jag var riktigt nöjd. Efter det gick vi och käkade lite thaibuffe och strosade runt i lite affärer och spenderade skatteåtebäringen.  Idag har jag mest varit förkyld och försökt få lite gjort men rätt dålig utgång. Ska ta en tidig kväll så jag kanske är lite piggare imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback