Onsdagens planer

Tjenare hejsan. Tror jag mår lite bättre idag, har fått sova lite mer sammanhängande inatt i alla fall så det är döskönt. Jag gick upp för en halvtimme sedan typ och har precis fixat till en text jag skulle kompletera lite på, så tänkte gå in om skolan och lämna den idag när jag ändå ska in till Malmö. Ska bort till en resturang och snacka om ett heldagars fotojobb jag ska göra om två veckor som jag verkligen ser fram emot. Efter det ska jag träffa upp martin och strosa runt lite. Kanske hitta något roligt att ha på sig på midsommar. Har så svårt att fatta att det redan är midsommar på fredag när det knappt känns som sommar alls. Men det kommer väl dagen efter som vanligt haha. 
 
Jag ska snart sätta fart och fixa en del innan jag ska sticka vid ett men tänkte faktikt unna mig en stunds slöande.  Sen tänkte jag städa och fixa iordning lite på rummet, fixa lunch och fixa mig själv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback