midsommar, geocaching, mat och en fin helg

Liten uppdatering om en fullspäckad helg nu då :)
 
Fredag: Midsommar spenderade vi i ängelholm med släkt och vänner med mycket mat, mat och mer mat. Även lite dricka mycket skratt och kusinmys. En helt perfekt midsimmar med andra ord. Va skoj att fira med familjen igen då jag inte gjort det på några år men tror helt klart det ska bli en tradition igen för hade det sådär supertrevligt.
 
Lördag: kylstäd, geocaching, gott kött, godis och game of thrones är väl vår hela lördag rätt kortfattat. riktigt mysig och precis lagom lördag. Skönt med en dag med lite lägre tempo där man mest kunde vara.
 
Söndag: Idag åkte jag och Martin in till Malmö slott för att gå på lite museum och vara kulturella. Akvariet var det som lockade mest och det har precis nyöppnat. Det var rätt najs men tyvärr hade inte alla djuren flyttat in än så det var en del akvarium tomma. Men det var riktigt trevligt att strosa runt där några timmar. Kvällen har jag sedan spenderat med familjen och med firning av min mosters sambo, så även denna kväll bjöd på god mat och fika. Mycket härligt och trevligt.
 
resten av kvällen ska spenderas förberedning av måndagen som nalkas och utbildningen som står på schemat imorgon. Ser faktiskt fram emot den och mer mot att faktiskt få börja jobba ordentligt på tisdag. Vet att denna veckan kommer bli rätt så tung för allt är nytt och mycket att ta in men jag tror även det kan bli rolig. Har rätt exakt 7 veckor med jobb framför mig och med andra ord 35 arbetsdagar. Tror det kommer gå snabbare än vad man tror och det ska sitta så fint med lite cash. 
 
Nä nu är det nog babblat för idag, ska försöka få upp lite inlägg aningen mer kontinuerligt. Försöka iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback