Blod Eld Död

 
Idag var det faktiskt lite sommar så fick en timme i solen innan det drog in mörka moln igen. Första turen med bikini iår och det känns sådär att det inte är mer sommar. Men fick en lite stund idag och det var redigt gött, lyssnade lite musik och började äntligen läsa blod, eld, död som har legat och väntat i ett halvår nu på att bli läst. 
Förutom att jäst i solen har jag redigerat en hel del bilder och är inne på sista halvan av sista dagen nu i alla fall. Börjar se slutet på redigerandet haha. Är verkligen ett evighetsjobb att gå igenom allt men känner mig riktigt nöjd med festivalen för övrigt. Har levererat några av mina bästa bilder och har en del jag är sugen på att printa ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback