2015-07-26

Satan i gatan vad här har varit tyst märkte jag.. tar mig sällan tid att faktiskt sitta ner vid datorn nu under sommaren och när den är igång är det för att plöja lite avsnitt av sons of anarchy med Martin. Ber om ursäkt för detta men har förövrigt inte jättemycket att skriva om faktiskt. I veckorna jobbar jag mest och blir kanske något litet man gör på eftermiddagarna. På helgerna har vi lite mer.
Igår var vi iväg i Malmö och kollade  på ant man som förövrigt var riktigt jäkla bra!! Idag blir det nog en dag på soffan då det är riktigt tradigt typiskt svenskt sommarväder ute. Det regnar och blåser och är bara riktigt höstigt. Hoppas verkligen det ordnar upp sig till imorgon då jag cyklar på jobb..Har bara två veckor med jobb kvar nu för övrigt  och det känns som om det kommer gå sjukt snabbt. Eller jag hoppas faktiskt det för jag ser fram emot lite tid att vila upp sig det sista så man orkar dra igång med skolan sen om en månad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback