"ledig" vecka

Måndagmorgon och här är det full rulle med skrivande av uppgiften som ska vara inne på fredag. Planen är att skriva klart den så gott det går idag. Har hittills kommit en bit på vägen så har goda förhoppningar på att det ska gå. Ska inte in till skolan en enda gång denna veckan men att säga att jag är helt ledig är nog att ta i lite. Har denna texten som ska skrivas, rörelseanalysen ska färdigställas och lämnas in, det ska börjas pluggas på friidrott så det verkligen sitter. Utöver det har jag 2 arbetsintervjuer som jag verkligen ser fram emot. Utöver detta ska det tränas massor, mysas, kollas film och en hel del annat. Fullspäckad vecka med andra ord.  men det är bara att köra på :)
 
Ska snart ta och laga lite lunch och sen fortästta pluggandet. Är just nu mest taggad på kvällens träning och jag längtar till båda de bokade passen. Kommer tjuvstarta och lägga in konditionsträning redan nu, en hel vecka tidigare än planerat.. Men är riktigt sugen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback