Längtan efter en vit jul

3 år gammal bild från snöigare tider. Ush vad jag hatar den skånska vintern med 9 grader varmt, regn och blåst. Snö gör så mycket och det lyser framför allt upp så mycket i det grådaskiga mörkret som råder nu..
 
Ahja, Fredag idag och en välbehvd helg ligger framför mig. Lite jobb imorgon och på söndag ska vi kolla julfilmer hela dagen. Sen att måndagen är fri från både jobb och föreläsningar är bara ett stort jäkla pluss i kanten.
Dagen spenderas med att skriva ihop lite sammanfattningar av alla förelänisngar vi har haft hittills och nästa vecka ska jag börja med att sammanfatta böckerna inför allt tentaplugg som snart drar igång igen.. har ju knappt hunnit vila upp mig sen förra gången haha.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback