Host, snörvel host..

Hej och håå.. Förkyldning of doom har infunnit sig lagom till att jag blev ledig. Blir alltid sjuk lagom tills jag blir ledig.. örgh. Känns som jag håller på att hosta ut lungorna. Men i alla fall, slut på klagande. Helgen har varit välfylld helg. i lördags var det årest sista spelning som blev hardcore superstar, kameran krånglade dock och det tog en hel låt innan jag fick den att funka. så bilden blev inte så bra faktiskt. menmen, vad gör det om hundra år. Igår firade vi Martin med hans familj så en stor del av dagen gick åt till att laga mat, baka, städa och fixa iordning inför det. så inte så konstigt att vi båda somnade 22.00 haha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback