Expert på det där med semester

Jag börjar bli riktigt grym på det här med semster nu ju! Sen vi sist hördes har vi hunnit med en tur på tropikariet, en parmiddag, en kräftskiva, bli blond, 2 dagar på Malmöfestivalen, en tur till Ullared och en hel del fikande. Har haft en helt fantastisk första vecka på semestern och veckan som kommer är även del välfylld. Imorgon ska jag ta tag i livet igen och fixa kompleteringsuppgifterna som ska vara inne nästa vecka så det är klart och jag kan njuta lite extra av den sista veckan innan skolan börjar. På onsdag ska jag träffa en kursare och bjuda på fika, torsdag är det först möte på vikariebanken och sen tränarmöte. På fredag är det examensfest och till helgen väntar ännu en kräftskiva och ett kalas. 
 
Jag älskar att få vara ledig någon vecka nu och verkligen hinna göra massor av saker innan skolan drar igång igen. Hösten lär bli rätt välfylld den också då jag kommer jobba varje lördag på badet, plugga och ska försöka vikariera så mycket jag bara hinner/orkar i veckorna också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback