2015-04-29

Idag har jag en riktigt pluggdag och jag har snart producerat två sidor text. Men känner lite att jag har fastnat nu, men att jag har kommit igång lite är rätt skönt. men det känns som de flesta uppgifterna i denna kursen är så jäkla luddiga..Tänkte snart ta en längre paus för lite Yoga, hittade en youtubekanal med 30dagars yoga så tänkte testa den första idag. Har rätt bra med träningsvärk i kroppen idag kan jag ju säga.. Först 2h badminton i skolan och sen drog jag av ett sent bänk och mark pass på gymmet igår kväll. Körde lätta mark igår med den högsta vikten på 70kg så rätt mycket teknik med andra ord. Vill öka på massor igenom men vågar inte riktigt än, tänkte mest skynda långsamt. Men i slutet av maj tänkte jag nog ha ett maxtest igen. En månad till med nötning av tenknik med andra ord, skoj.. Fast det kändes tungt igår, tekniken kändes bra men vikterna förvånadsvärt tunga.. Bänken kändes bättre, har inte bänkat sen i julas typ så det kändes förvånadsvärt bra. Körde en etta 35kg som faktiskt bara är 5kg under mitt bästa. Är så pinsamt svag i bröstmusklerna men det ska vi nog kunna göra ändring på nu :) 

Men nu ska jag återgå till att svära över skoluppgifter och sedan packa lite inför Dalarna som vi åker upp till imorgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback