2016-11-14

Har fått lite dille på att göra smoothies igen, sitter och smuttar på godingen på bilden just nu som innehåller jordgubbar, en banan och lite honung för att boosta immunförsvaret. Mums!!
 
Idag är det då måndag om någon har missat detta, solen skiner och kroppen känns pigg. Känner mig dock så jävla svullen i hela kroppen (ladyweek på G..) och det stör mig. Jag har som jag tidigare väldigt lätt att binda vätska och runt denna veckan blir det något extremt. Hela magen blir som en jäkla ballong.. Veckan som kommer blir helt klart den svåraste på dessa fyra veckorna att hålla sig borta från sockret. Men bara att bita ihop och käka massor av frukt istället, inte helt illa det heller..
 
Idag ska jag på börja mitt paper i kursen jag läser just nu och sen åka in till Malmö för att köra eftermiddagspasset i boxen. Sjukt taggad då jag har haft 2 vilodagar så hoppas kroppen känns lika pigg som den för nu sen. 
 
Känner att min blogg är lite halvtråkig just nu, känns som jag bara skriver om träning och att jag inte äter socker haha.. Måste vara jäkligt tjatigt att läsa om, men det lite så livet ser ut just nu! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback