Nu var det dags igen!!

Då är det dags att ta tag i sommarformen igen, tänker inte känna mig obekväm i mig själv ännu en sommar. Så nu kickar vi igång ordentligt, tänkte börja med 30 dagar helt utan socker som jag skrev om tidigare. Denna veckan har gått helt åt helvette för lite olika orsaker men nu är jag taggad och redo. Tänkte även testa en grej för att kicka igång det lite extra, nämligen periodisk fasta. Testa det för typ ett år sedan och fick rätt bra resultat snabbt. Min tanke är att ha mitt ätarfönser mellan 12-20 och fasta resten så det skiljer inte sig särskilt mycket från mina vanor som det är nu, lite snenare frukost bara. Så just nu sitter jag med mitt kaffe och mitt citronvatten och ska börja plugga. Inte jättemotiverad då jag missat att han ville ha exakta sidanvisnignar vart jag tagit saker från böckerna och det hade jag missat. Så bara att leta upp allt igen. yey!  
Men dagens plan är att skriva hela dagen så den blir i princip klar så jag kan börja på presentationen imorgon. Sen ikväll äre spinning som gäller och den SKA jag komma iväg på. Så är det bara. Inga ursäkter godtas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback