I'm Chhosing Happiness

Började denna soliga onsdag med en tur till gymmet för 45min spinning. Riktigt gött och energin är på topp. Bört mitt fastfönster 2 timmar tidigare idag för jag kände att jag behövde få i min lite käk efter träningen. Men förutom det flyter allt på finfint och som det ska. Inga problem med att inte käka socker och jag känner mig allmänt pigg och på bra humör. Håller på att förbereda min presentation som ska göras på fredag och börjar känna mig relativt nöjd med hur den blir. Lär som vanligt improvisera och babbla på om en annat också, men jag har en grund nu i alla fall.
 
Ikväll är det tränarmöte och sen tar jag tåget till Martin för lite onsdagsmys. Ska passa på att njuta lite av solen och vårkänslorna också hade jag tänkt mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback