2016-08-23

Ledig tisdag: morgonpromenad, inhandling av frukt och najs frulle framför new girl. Mycket fint för att vara en tisdag. Resten av dagens planer innehåller en hel del "ta det lugnt och njuta av att vara ledig" ande. Ska tvätta lite och röja lite också hade jag tänkt. I eftermiddag ska jag in till Malmö för att påbörja ett medlemskap på crossfitfabriken, äntligen! Sen tänkte jag nog faktiskt ta mig ett pass när jag ändå är där, lika bra att passa på typ hehe! Sen blir det eventuellt en sväng till ikea för att kolla smågrejer med Martin och kolla på större grejer som får inhandlas någon dag då jag kan låna en bil. Så har en bra tisdag framför mig helt enkelt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback