Musebesök, Fondue och picknick!

Har haft två himla mysiga dagar med Martin. Igår tog vi en tur till Malmö Slott för att undivka regnet. Riktih mysigt att promenera runt där och bara ta det lugnt. Efter det blev det att ta tåget in till Lund där Martin hade planerat att överraska mig mig med käk på Sandras som vi snackat om huuuur länge som helst att det var dags för. Vi satt där i någon timme och fonduade och njöt av maten. Dock ett halvjobbigt gäng som var där samtidigt så blev en del suckades åt deras skrikande också. Men det var riktigt trevligt och vi (jag) rullade hemåt sen. 
 
Idag sken solen så det var helt klart dags för årets första picknick. Så vi slängde ihop en vit kladdkaka och begav oss ut med formen och lite glass i parken som ligger mitt emot hans lägenhet. Lite blåsigt men skönt att få norpa i sig lite sol. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback