Från förra våren

Lite bilder från förra våren, bara för att jag längtar så otroligt att denna ska komma igång ordentligt. Men det ska tydligtn bli riktigt trevligt väder imorgon så håller verkligen tummarna för det. 
 
På dagens schema står det först redigering av bilderna från igår kväll. Var iväg och fotade tre band på babel och jäklar vad mycket folk det var.. Helt galet, trodde jag verkligen inte men det var trevligt. 
Men i alla fall, klockan 11 ska jag promenera till tåget för att åka in till Malmö på en tränarträff. Förhoppningsvis ska jag äntligen komma igång med att hålla pass nu.. Är ju bara ett år sedan jag gjorde audition nu. 
Sen efter det ska det pussas lite! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback