Combat dags!

efter en riktigt bra dag är jag nu rätt trött i både kropp och topp. Med en lätt antydan av huvudvärk som jag tycker ska försvinna illa kvickt. För om lite mer än en timme bär det av till gymmet för att köra den nya body combat realisen. Det ska bli riktigt skoj och det ska faktiskt bli skoj att få röra lite på fläsket igen efter alldels för lång tid utan träning. Planen är väl att ta året första joggingtur imorgonbitti innan jag åker in till Helsingborg. nästan med en månads försening av att komma igång med konditionsträningen innan sommarformen ska sitta på plats är det allt dags nu. Men pga smärtor och sjukdom har träningen blett lidande. Men nu ska jag allt komma igång igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback