Måndag!

Ett år gammal bild då det inte finns några nya direkt. Dags att fixa snart tror jag allt. 
 
Har rätt precis kommit hem och landat i soffan och är rätt trött om man säger så. Får bli en riktigt tidig kväll så man orkar med jobb imorgon. Imorgon är den första riktigt dagen, ska gå själv och ser faktiskt fram emot det. 
Vet att jag kommer vara ännu tröttare imorgon efter alla ny intryck haha.
 
Har även hunnit med ett kort träningspass på en halvtimme, rätt lagom för att väcka upp kroppen efter förkylningsdvalan. Det ligger ett gym precis där jag bytar buss/tåg i hyllie så perfekt att kunna passa på att träna där efter jobbet diretk. Är rätt tungt när man väl har landat på soffan så ska försöka avsluta så många jobbdagar som jag pallar med minst 30mins träning. Imorgon blir det inget för jag har äntligen tagit mig tid att boka tid hos en naprapat och hoppas jag äntligen kan få rätt på ryggen som krånglat så länge nu. 
 
Nu ska jag chillaxa en stund på soffan, ta en snabb dusch och sen sova om någon timme. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback