Ben+vintrig promenad

Dagen börjades med ett riktigt härligt benpass som kändes väldigt bra. Har länge haft problem med just benpassen då det inte händer något och jag har haft ont. Men nu börjar jag äntligen känna att stykan är påväg tillbaka och jag vågar lasta på lite mer och riktigt köra slut på dem. Det där med att jag redan nu sitter med träningsvärk från imorse är ju ett rätt bra bevis på att det blev ett lyckat pass (: 
De övningar som var på schemat imorse var: Squats, raka marklyft, benpress, leg extensions, leg curls och avlsutades med ett gäng svingar med en kettlebell. 
 
Efter benpasset tog jag tåget till Höör för en riktigt vintrig promenad med Martin och det avverkades en bra bit där. Riktigt vackert ute och jag älskar hur ljust och mysigt allt blir så fort det faller lite snö.
Lyckades pricka in rätt exakt 2 mils promenixande under hela dagen så det känns ju inte helt fel :)
 
Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla biggest loser innan det ska sovas!
 
 
 

Kommentarer
Sofié Leifsdotter säger:

Du är så jävla duktig! :)

Svar: Men tack så mycket :D :D
Rebecca Bendrén

2015-02-09 | 22:46:15
Bloggadress: http://sexboozeandpopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback