Periodisk Fasta

Har suttit en del och läst på om periodisk fasta och är ritkigt sugen på att testa. har läst så väldigt mycket bra om det och efter som det är en diet som inte innebär att man måste utesluta någon del av kostcirklen så tilltalar den mig. Så har lite funderingar på att köra en månad och se vilka resultat man får. Ger det inget så är det bara att hoppa av men en månad  kan det lätt vara värt om man får de resultat som folk verkar få. Tänkte ta och lägga mitt ätar fönster mellan 12-20  för de dagar vi är i skolan hela dagen är det då vår lunchtid brukar ligga helt enkelt. Tror det kommer ta ett tag för mig att ställa om mig men jag tror det kan ge en del. Så jag kör igång imorgon och testar en månad framöver och ser vad som händer. Vill någon läsa på mer så rekomendar jag denna artiklen :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback