Joggning och Yoga

Har precis kommit ur en lång varm dusch och gjort mig iordning för dagen. Ska iväg och njuta av solen och vårvärmen om en stund. Har faktiskt redan tjuvstartat med det då jag började dagen med att jogga bort till gymmet för en timmes Yoga. och jäklar vad skön den timmen var, kändes att det verkligen behövdes och jag hade önskat att jag faktistk kunde få in en timme i veckan med det. men de tiderna de ligger på gymmet fungerar tyvärr intre riktigt ihopa med mitt schema vanligtsvis..
 
Igår var jag iväg på Body Combat och fick till ett riktigt jäkla bra pass. Kände mig stark och pigg och jag börjar känna att kroppen verkligen svarar på träningen som den görs nu. Det börjar även synas lite nu och jag tog och jämförde en bild från igår till en för en vecka sedan och lite har det faktiskt hänt.  Fortsätter det såhär så är jag i sommarformen snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback