2015-04-15

Kom precis hem från ett dubbelpass på gymmet och är på riktigt bra humör, som alltid efter jag har tränat. Älskar att energin i kroppen äntligen är tillbaka. Att få använda kroppen och verkligen köra slut på den ger en riktigt härlig känsla. Har börjat jobba på sommarformen och att vi har så mycket fysisk aktivitet hjälper ju till en hel del på den fronten :)  Imorgon har vi en ledig dag och även så på fredag. Så imorgon ska jag träna både på morgonen och kvällen och sedan påbörja en del skoluppgifter och börja läsa allt som ska läsas. Men det ska bli riktigt skönt med en lung dag för mig själv, att få göra allt i min takt och inte behöva tänka på tider hit och dit. 
 
Nu ska jag kolla det sista av greys anatomy och sen blir det nog sovdags rätt tidigt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback