2014-04-27

 Måndagen börjar lida mot sitt slut och så även jag. Har precis krånglat med att byta hjul på cyklen så nu har jag en fungerande cyklen igen, yey. Bara ett halvår den har varit paj eller något. men så skönt att kunna cykla till tåget på morgonen och kunna vara där på 5 minuter istället för 15 som det tar  nu. All tid man kan spara på morgonen är guld värd. 
 
Som jag skrev är jag helt slut och har precis landat på soffan. Hade egentligen tänkt ta mig iväg och träna men både motivationen och orken försvann. Men känner att det är helt okej då jag faktiskt har klarat av ett livräddingstest idag så tycker det är okej att vara lite trött. Imorgon har vi en föreläsning och sen raketsporter i Baltiska hallen. Skönt med en utbildning som man inte sitter stilla under iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback