3 Januari

 
Idag är en sådan dag som inte alls blev som den var planerad från början. På grund av skittradigt väder skjöt vi fram dagens fotografering. Blev istället någon slö timme på soffan innan jag masade mig till Lund för att hämta en bok på bibblan. Just nu sitter jag och försöker få upp värmen efter att ha cyklat i kallt äkligt regn med en stor kopp kaffe och lite youtubtittande. Ska snart börja så smått på min sista hemtenta för malmö högskola (YEY!!) och läsa lite inför seminariet imorgon. 
 
Jag har tänkt (ännu en gång) att jag ska ta mer vardagsbilder. Får se hur länge jag kan hålla i det iår, i fjol räckte det typ januari ut, men ska försöka göra det liite mer spännande än så här. Men känner att det kan vara lite av en kreativ utmaning att lyckas fånga sådant med bra bilder också. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback